söndag 19 juli 2009

Lite bilder från Lina & Johans hem!




Hejsan! Här kommer lite bilder från Lina & Johans fina hus, där vi tillbringade gårdagskvällen. Det var en mycket rolig kväll med en massa god mat, lekar och glada skratt. Precis vad jag behövde just nu känner jag! Tack mina vänner för en fantastisk kväll!


































Älskade verkligen deras hall och den fina, stoooora lampan de hade i sovrummet. Skulle kunna tänka mig den i vårt utbygge! Hoppas det går bra Lina? ;)




9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilket fint hem era vänner har! Hade kunnat flytta in där direkt!:)
Häftiga skuggor det blev av maskroslampan också!:)
Visst behöver man en kväll med glada skratt ibland!:)
Kram

Lina sa...

Tack själva för en super trevlig kväll!
Såklart får du me ha en stoooor lampa, bara kul att du gillade den! Men gillar inte bilden på sängen i sovrummet...helt skrynkligt och ser helt obäddat ut ju ;) Skyller på att Neo hade sovit där :O
Vi hörs snart! Kram

Från koja till slott sa...

Lina: Kan ta bort bilden om du vill???
Kramis

Lina sa...

Skojar bara! Det e väl ett hem, allt är aldrig tipp topp! Kram

Malin sa...

Jisses vilket vackert hem. Jag älskar hur maskroslampan gör mönser på väggarna i ena rummet. Läckert! Kom gärna med tips ang vårt fönsterbyte inne hos mig:) Kram!

Anonym sa...

Det var den lampan jag menade Malin och Micke har. Den kan konsten att "göra" ett helt rum. Hade blivit supercoolt i ert utbygge, då den drar alla blickar till sig!;) Sånt gillar vi. Kram Malin.K.

rustik charm sa...

Vilka fina bilder och vilket fina hem dom har:)
Kram Kristina

Fröken Fräken sa...

Vilket härligt hem! Och den där stora lampan från Ikea är ju så häftig!! Önskar att jag hade plats för den.

Mitt vita soffbord är egentligen en skohylla (!) från Jysk, köptes för 200 kr i vintras. Men jag förstår inte hur man skulle kunna använda det som en skohylla?!

M . sa...

vet du vart dom har köpt det tyget över sängen ?