torsdag 30 juli 2009

Sjuk!

Hej! Förlåt för dåligt uppdaterande men jag har så klart gått och blivit sjuk! En fruktansvärd förkylning har slagit till och det känns som om jag ska hosta av huvudet snart! Så typiskt med, för jag har nämligen semester idag torsdag och även imorgon fredag. Jag och älsklingen hade tänkt att hitta på något mysigt, men nu ser det tyvärr inte ut att bli så ... =( Jag har verkligen ingen lust eller ork till något just nu! Blir till att ta två sjukdagar istället, great! Not ...
Återkommer så fort jag känner mig bättre!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

Från koja till slott sa...

Grodmamman: Tack snälla du!

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Krya på dig!!! Tack för grattiset till vår förlovning:) kram kram

jennys hus sa...

Usch för att vara sjuk. Hoppas du kryar på dig snart.