lördag 18 juli 2009

Kristallklart!

Hej hopp! Var ett tag sen jag uppdaterade, men njuter verkligen i fulla drag av semestern så tyvärr blir det inte så mycket skrivande här. Rutinerna ändras och man sitter ju inte inne på dagarna! Här hemma har vardagsrummet äntligen blivit klart, nu väntar möblering! Blir en tripp till Ikea i början av nästa vecka för att bland annat inhandla sideboardet "Bonde" som jag tjatat om tidigare! ;) Och på den ska min alldeles nya, fina Bourgie få husera! Japp, lampproblemet är löst och ny står den här hemma, förvisso på golvet, men den lyser verkligen upp med sitt kristallklara sken! Kan inte sluta titta på den, älskar den! Felet var att en säkring i strömbrytaren hade gått sönder, så jag fick en ny strömbrytare, men samma lampa. Gjorde ju inget, eftersom jag tror lampan hade börjat trivas bra här hos oss! ;)


Ikväll ska vi på grillfest till våra vänner Johan och Lina inne i Sölvesborg. Ska verkligen bli superkul att få se deras hus, har ju hört så mycket om det. De har också renoverat en del så jag är väldigt spänd på hur det ser ut! Kameran får hänga med, så får vi se om Lina tillåter mig fota lite och lägga upp här sen!


Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!
Privat bild

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tur att det gick att fixa lampan! Den är så himla häftig!:)
Ha en bra helg!
Kram

Anonym sa...

Åhhh, jag behöver också till Ikea för att inhandla två stolar, så om du behöver sällskap och om jag får plats så;) Kram Malin.K.

Anonym sa...

Hej! Jag undrar hur ni löste det med lampan. Har nämligen samma problem :( Tror att säkringen i strömbrytaren hade gått sönder i vår lampa också.

Fin blogg! :) Ha en toppen dag!

Anonym sa...

Hej! Jag undrar hur ni löste det med lampan. Har nämligen samma problem :( Tror att säkringen i strömbrytaren hade gått sönder i vår lampa också.

Fin blogg! :) Ha en toppen dag!