måndag 27 juli 2009

Host, host ...

Hej på er! Idag började jobba efter min sköna semesterledighet. Kändes faktiskt väldigt bra att komma igång igen, gillar när man kommer in i de "gamla banorna" igen. Dock har vi en mjukstart eftersom eleverna inte börjar fören nästa tisdag. Jag har så klart lyckats dra på mig någon sorts förkylning med, har en enormt irriterande rethosta. Jag hostar så det dunkar i hela huvudet, känns ju mindre kul. Hoppas det går över snabbt och att det inte är den beryktade Svininfluensan! Ha ha! Nej, men ärligt talat så har jag hört att den kan börja med bland annat torrhosta! Fast jag är inte så orolig för det, mina kollegor på jobbet är det dock värre med! Går många meter från mig, typ! :o)




Tänkte försöka lägga upp lite bilder imorgon på vår kökssoffa samt ett fynd som jag gjorde på en liten loppis här i Hällevik! Vad det är får ni se imorgon! Nu ska jag sätta mig på vår balkong och blicka ut över havet, ett perfekt sätt att varva ner innan bedtime! =)






Den här tapeten tyckte jag var helt underbar!! Blir så glad av den på något vis!

Bild lånad från Boligmagasinet.dk



2 kommentarer:

Anonym sa...

En helt FANTASTISK tapet. Kanske något att investera i?=)

×Snoffsan× sa...

åå. så snygg tapet! nu fattas bara vårt hus ;D