tisdag 30 juni 2009

Hemma igen!!

Hej hopp! Då var man hemma igen efter en helt underbar resa i Barcelona med mina tjejer! Vi har verkligen haft det superkul, med sol, bad, sightseeing samt shopping så klart! Och vi har festat och roat oss varje kväll, varit ute ända till morgonen, så jag är sååå trött nu! Känns som min kropp verkligen behöver vila upp sig efter dessa intensiva dagar! ;)


Borta bra men hemma bäst, så är det för mig iaf! Har längtat väldigt efter katterna och Pelle, även om det bara var fem dagar iväg från dem. Mina blommor och huset stod kvar, kändes skönt!! ;) Nu vet jag att jag kan åka iväg fler gånger, ha ha! Har även hänt lite här hemma när jag varit borta, visar lite senare! Nu kommer Emma och Carro hit en stund, så länge klarade vi att vara ifrån varandra! ;)



Efter en underbar dag på beachen!




1 kommentar:

Grodmamman sa...

Härligt med en riktig tjejresa! Förstår att du behöver vila upp dig nu!:) Hi hi, hade inte klarat av en sådan resa nu, är nog för gammal!:)
Kram