söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen

Hej hopp! Helgen är snart över och en ny jobbevecka stundar! Fast jag jobbar bara 3 dagar sedan går jag på semester!!!! Ska bli såååå himla skönt! Bara ta dagarna som de kommer och komma igång på allvar med alla påbörjade projekt här hemma!

Midsommarhelgen har varit fantastiskt rolig, med god mat och underbart sällskap. Midsommarafton tillbringades hemma hos våra vänner Christian och Oksana, och vi hade mycket trevligt!


Först åt och drack vi gott!! Gillade speciellt den ryska salladen, ha ha! ;)






Sedan bar det av till dansen på byn, jag och söta Hanna var supertaggade! ;) Dock öppnade sig himmeln på vägen hem, så jag var tvungen att springa hem och byta kläder, typiskt svensk midsommar, vad vore den utan regn liksom?!







Dock klarnade det upp och det var dags att åka båt! Här var det Pelle som var supertaggad istället! ;)









Jag var också på G och förväntansfull här, men det fick jag ångra senare! Ha ha, det var nog den roligaste och mest smärtsamma båtfärd jag varit med om! Vi fullkomligt flög fram på vattnet och vi skrattade så vi höll på att dö! Jag lyckades inte hålla mig riktigt i båten så jag flög som en vante hit och dit! Dagen efter hade jag ett antal blåmärken över hela kroppen! :S





Efter den omtumlande båtturen blev det tilltugg och roliga lekar, som vi skrattade, herregud!! Sen flöt kvällen på och vi hann även med att bada i deras utespa, basta och äta korv med bröd till nattamat!!
;)

Tack mina vänner för en underbart trevlig kväll!


Privata bilder






5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Vilken skön bild på Pelle med båten! Han ser riktigt världsvan och avslappnad ut ;-)
Vad härligt att höra att er midsommar var lyckad!

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Verkar ha varit en härlig midsommar, om man bortser från dina blåmärken efter båten då:P Kram kram

Milly sa...

Vilken fin blogg!
Är allt bra med dig?

Kram

Grodmamman sa...

Härlig midsommar! Fast det märks att du är något yngre, men bara lite, än mig!:) Här var det ju ganska stillsamt på midsommar!
Härligt att snart ha semester också!
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

mysigt!!!

Ha en härlig vecka!!!
~♥ Kramar Millan ♥~