söndag 7 juni 2009

Lite reklam!



H
ej svej! Helgen är över och densamma har verkligen varit fullspäckad!! Som jag nämnde tidigare har det varit Sweden Rock Festival här nere i Sölvesborg. Jag hade inga planer alls i torsdags på att gå dit eftersom jag inte hade något band som ger en tillåtelse att gå in på själva spelområdet. Men i fredags kväll fixade min älskade sambo ett band, tack var en mycket snäll kille vid namn Adam, så även jag kunde gå in och se på alla rockisar!! Jag har haft det väldigt kul och träffat många goa människor Vill rikta ett speciellt tack till Stenström och Strand för det mycket trevliga sällskapet! ;) Vi såg bland annat Europe och In flames, riktigt grymma band och vilken upplevelse att få se dem live! Helt otroliga scenshower, en upplevelse för livet!

Idag har det varit lite segt som ni kanske förstår, men jag har iaf lutat den resterande halvan av golvet, kände att jag inte kunde vänta med det längre. Imorgon, och tisdag blir det att såpa, såpa och såpa, så får vi se om resultatet blir lika bra som på den andra halvan! *Hoppas*

Tänkte även göra lite reklam här för ett superfint boende som är till salu, det ligger precis bortanför vårt hus. De är ett renoverat hus där de byggt två stycken tvåvåningslägenheter med världens grymmaste havsutsikt! Gå gärna in och kika här! http://hemnet.se/objektlista/sokresultat. Ni klickar på "Blekinge", sedan "Sölvesborgs kommun". Därefter "Villor" och så är det Elof Hällgrens väg 8! Man kan även skymta vårt hus på helikopterbilderna! ;)
















Bilder lånade från Hemnet

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilka lägenheter! Hade gärna flyttat in där!:)
Lycka till med golvet, hoppas att du har bättre tur med denna halvan!
Kram

Fotograf Elin Carlholt sa...

Vilken mysig blogg!

chokladblomma sa...

Så In Flames gav en fräck scenshow?! Det ska jag hälsa min bror som jobbade i 2 dagar med att få alla effekter på plats!!! De var förresten 3 st som jobbade bara med den gruppen...! Fatta vad pengar som bara går upp i rök, typ?!!?
Det där huset ser ju inte helt fel ut inte!! Fast jag bor rätt så bra här uppe!
Hittade din fina blogg via grodmamman. Det tackar jag henne för!
Ha det gott!
Kram

Rebecca sa...

Hej!!
Kommer nog lägga upp lite fler bilder på facebook också. Tog över 200 bilder under helgen =) Ja jag hörde att pelle bara dök upp, som ett mirakel =)
Tack för i lördags förresten. Vi får ta en grillfest i sommar någon gång tycker jag.
Kram

Stenström sa...

Helt underbart att ha dig med på rocken det gör vi om nästa år vännen min PÖss Pösss pöss på dig