tisdag 2 juni 2009

Ljus i mörkret ...

Hej! Tack för alla söta kommentarer ang. vårt golv. Har funderat och funderat och idag lutade jag golvet en gång till på de ställen där det var mest skillnad vid skarvarna. Orkar inte gå in på hur jag gjorde nu, löste på mitt eget lilla sätt så det återstår att se hur det blir efter vitsåpningen imorgon. Hoppas så klart på det bästa, men om golvet på något sätt har blivit förstört nu så vet jag inte vad jag tar mig till!! Var så nöjd med nyansen innan, så det tog verkligen emot att göra om det idag kan jag säga ... Har även hunnit med att putsa fönstrerna invändigt samt lite annat fix. Nu blir det dusch och sen sängen. Återkommer imorgon med hur resultatet blev ...
















Lite nytt i uterummet har det blivit, har glömt att visa bilderna. En hylla med ljuslyktor på, en liten fiskebåt samt en livboj på väggen. Är så mysigt att sitta därute bland alla tända ljus. Ett rum jag verkligen är glad för ...




Privata bilder




1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra med golvet.
Kram kram