torsdag 18 juni 2009

Dan före dan ...

Hejsan! Vill verkligen tacka för er omtanke och era värmande ord i förra inlägget, rörande att så många bryr sig om lilla mig! ;) Jag vet att det är svårt att dra en gräns för vad man ska skriva, men som sagt, jag är en känslomänniska och har svårt att dölja vad jag känner. På gott och ont! Mina närmaste vet vad jag menar och det är absolut inget allvarligt som någon frågade!! Allvarligt för mig kanske, men ingen sjukdom eller så! Kanske jag känner mig mogen nån gång att berätta om det här på bloggen, vi får se!


Imorgon är det midsommarafton, kan inte fatta det riktigt! Ett helt år sen sist, tiden går alldeles för fort! Jag är ett midsommarbarn, jag föddes på midsommarafton 1982 och fyller därför år ibland på midsommarafton, så jag brukar förknippa det med sommar, sol och kalas. Tyvärr ser inte vädret så lovande ut inför morgondagen, hoppas verkligen vi får uppehåll och sol!! Vi ska fira med våra vänner här i Hällevik, ska bli supermysigt! Ska glömma allt med renovering och annat imorgon och bara njuta av dagen och trevligt sällskap, hoppas ni gör detsamma! ;)
Glad midsommar!!
Kramar Pernilla
Privat bild från Hanö

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Glad midsommar till dig också!
Vi ska först fira med min familj och sedan med vänner. Ska bli så mysigt! Hoppas att det inte regnar bara!:)
Kram

Anonym sa...

Tack det samma till dig.
Hopas ni får en härlig midsommar helg.
kram kram

Fröken Fräken sa...

Glad och härlig midsommar hoppas jag att du får! Självklart är det ju trevligt om vädret blir bra, men det viktigaste är det ju att man får vara tillsammans med dem man tycker om.

Det är nog bra att man tänker till lite innan man avslöjar saker på bloggen, för som sagt, man vet ju aldrig vem som kan vara inne och läsa.. men jag hoppas att du snart reder ut vad som bekymrar dig..

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojs på dig midsommar barn o grattis!! Wooow vilket hus!!! Vackert!!

hälsning Millan ♥