söndag 12 december 2010

Bättre

Hej på er!

Idag mår jag lite bättre, skönt! Har bakat lussebullar i eftermiddags så nu är frysen full, skönt att ha det avklarat, gillar inte att baka och så annars. Elliot låg och jollrade och lekte med sin bitring på lekmattan medans jag bakade. Sambon grejade med att sätta lister på ovanvåningen som vi inte fått tummen ur att fixa innan. Känns som en effektiv söndag, vi hann även med en promenad i förmiddags, men vägarna var verkligen IShala, inte kul alls att ta sig fram med vagnen.

Igår mådde jag verkligen inte tipp topp, men passade även på att dammsuga och städa lite medans Pelle och Elliot var hos svärisarna en runda. Inte ofta det är undanplockat här hemma nuförtiden, leksaker och grejer överallt, så jag passade även på att fota i vardagsrummet medan det ännu var fint! =) Håll till godo!












Privata bilder

5 kommentarer:

Hanna sa...

Fint och gillar verkligen hyacintvaserna, pampiga!

mahlin sa...

Så fint ni har.
Jag fastnade för er adventsljusstake ni har i ett fönster. Var har ni köpt den?

Grodmamman sa...

Fint ni har det!
Är riktigt glad över att vi inte har leksaker överallt längre, men det tog sina år innan den tiden gick över!:)
Kram

sara - mamma till wilda sa...

Ser att Ni renoverat. Hur länge har Ni hållt på? Vi ska börja om en månad..
Fint har Ni det måste jag säga

Unknown sa...

http://maxalas.blogspot.com ON THIS SITE daily news from around the world, live football games football visit our.