lördag 4 december 2010

Ganska mysigt ...






... med all SNÖ ändå! =)






Tänkte visa hur vi har det i vår hall också, men min kamera är verkligen KASS med stort K, så dessvärre blir bilderna suddiga, för mörka eller rent av bara dåliga. Ja, ni ser ju själva här ovan. Det där med att införskaffa sig en ny blir allt med aktuellt känner jag.

Hoppas ni alla har en mysig lördag. Lilleman sover, sambon tittar på ishockey och jag ska köra och handla lite gottis till ikväll. Sedan vankas det baconinlindad kycklingfilé och potatis i ugnen till det. Så klart tittar vi på "Så mycket bättre" på fyran senare! =)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Visst är det mysigt med all snö!:) Jag gillar vintern!
Kram

zalina sa...

Ja det är inte klokt vad tiden springer iväg..... det känns som nyss, fast ändå inte. Ja du förstår :)

Jag instämmer, jag känner också igen mig mycket i det du har skrivit tidigare.... Kanske för att dom är jämngammla! =) Min sköterska på bvc säger att O kan vara lite "senare" med saker eftersom hon är född 2 v tidigt.

Föresten, har vi låtit Elliot pröva smakportioner? Jag är väldigt sugen på börja, ska bli så kul och se hennes reaktion!