onsdag 1 december 2010

Svårt ...

... att få till bra bilder här hemifrån! Min kamera är verkligen dålig och det borde egentligen vara något som står högt på min önskelista. Dock är det andra saker som får gå före än en kamera men snart blir det en uppdatering på den fronten om jag får bestämma! Det är även svårt att få till bra bilder med alla katter som hänger en i hasorna (syns på en del av bilderna) och en hungrig liten bebis, men några bilder får ni så länge.

Snön yr åter här hemma och jag och lilleman myser runt här hemma. Idag blir han 4 månader, store killen! Får väl se vad vi tar oss för, men det blir inte många knop, jag har drabbats av nackspärr och kan inte titta åt höger så vi får väl se hur denna dagen slutar! Ikväll ska jag i alla fall på inredningsparty, ser jag verkligen fram emot! Det är inredningssaker från ZBH, Zelected by House som ska säljas, de har superfina saker så det blir säkert ett och annat köp! Kika gärna in på deras fina hemsida! =)

Ha en fin dag på er därute!














Privata bilder

4 kommentarer:

Mia sa...

Hejsan!
Älskar tapeten på översta bilden - var kommer den ifrån??

Anonym sa...

ja det undrar jag oxå?? Lägg gärna in någon större bild på den!/malin

Från koja till slott sa...

Ja tapeten är jättefin! Kommer från Intrade! Kommer dock inte ihåg vad den heter. Ska fixa bild på helheten.

Kramar!

annapladder sa...

Hej!
Snabb fråga: Den svart/vit-randiga köksmattan - var kommer den ifrån och minns du vad den gick lös på?