fredag 3 december 2010

Stjärnor

Hej på er!

Fredag igen och en kall och härlig sådan! Vi begav oss ut på en superhärlig promenad tidigare, så vackert med all snö och solen sken! Var ute i en timme, skönt! I eftermiddag har vi bara myst, badat och haft sångstund! ;) Elliot älskar när man sjunger för honom, idag tog vi låtarna från babyrytmiken och så gör man rörelser till. Han tjuter högt när man gör det, busungen!

På tal om annat så nu är jag supersugen att ta tag i inredningen av Elliots rum. Har köpt en massa saker, hyllor etc. men inte fått tummen ur att sätta upp allt och fixa. Ska ju även, som jag nämnt tidigare, tapetsera en fondvägg så det inte blir för vitt. Innan var jag helt inne på Kaspar från Sandbergs tapeter, men nu har jag istället snöat in på stjärnor!

Älskar denna från Midbec, Keek-a-boo, superfin!






Bilder lånade från Styleroom

Stjärnorna är mörkblåa och streckade liksom. Hade först tänkt ha ljusblått, men jag gillar verkligen denna. Har inte heller hittat någon med stora ljusblå stjärnor, kanske någon som vet om det finns??

Har även köpt lite julklappar till Elliot som ska få husera i hans rum. Tror inte han bryr sig så mycket just nu, men det är så kul att köpa till honom så han kommer få en hel del! Är ju faktiskt hans första jul!




Apan är ju bara för söt! ;)


Bilder lånade från Hemlängtan

Ska fundera vidare på tapeten, måste se den i verkligheten också! Nu ska vi snart fredagsmysa hos våra vänner, och så klart blir det Idol också!

Ha en skön fredag!

5 kommentarer:

fridawittzell sa...

Som du beskriver med streckade stjärnor så låter det som den tapeten som min kusin har. Måste bara säg att den är kanonfin!
Kram Frida

Anonym sa...

Vi har den i vår sons rum och den är superfin men ganska jobbig att sätta upp eller rättare sagt massor med mätande för att få stjärnorna i rätt höjd(varannan våd)men när det väl var gjort gick det snabbt och lätt. Sa jag att den är fin;)

/Suzanne

SOFIE sa...

Tapeten var skitsnygg!! =) Den röstar jag på ;) Kommer ju bli super fint! Massa kramar på er!

Tessa. sa...

Jättefina bilder! Jag ska inreda vårt sons rum nu i vår (han är visserligen bara 2½ mån än så länge haha..) och suger åt mig all inspiration jag kan hitta för tillfället. De här bilderna var verkligen i den stil jag söker efter. Så snyggt!

Ska bli spännande att se hur er sons rum kommer att bli :)

KRAMAR!

Janina sa...

Vår Hugo har den tapeten som fondvägg till 3 vita väggar. Jättefin och fräsch!
Kram Janina