måndag 11 juli 2011

What are words ...










Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of MUM would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside YOU tonight


And I'm gonna be by your side
I would never leave when YOU needs me most










Underbar låt och text av Chris Medina, en av mina absoluta favoriter just nu! Han har skrivit låten till sin tjej som drabbats av någon sjukdom som påverkat deras liv helt, men lyssnar man på texten så passar den precis lika bra till ett barn. Ändrade några ord i texten ovan, och insåg att den skulle jag vilja ha på vårt nästa barns dop. Får tårar i ögonen varje gång jag hör den ... Jag ska alltid stå vid Elliots sida, skydda honom så gott jag kan och ALDRIG någonsin försumma honom utan alltid få honom att känna att han är SÅ älskad!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jätte vacker låt! Hans flickvän var med i en bilolycka och blev mycket allvarligt skadad kort tid före de skulle gifta sig.
Kram

SOFIE sa...

jag älskar också den låten.. så himla fin! Klart du ska ha den på nästa dop =) Kraaam!!