torsdag 29 september 2011

Surprise

Hej denna torsdagskväll! Herregud vad denna vecka har gått fort, hinner ju knappt med! Och nu börjar tiden närma sig för ännu en förändring här hemma. Den 1 november är det nämligen dags för inskolning av lilleman hos dagmamman, en inskolning som jag ska vara med på. Jag både bävar och ser fram emot den dagen. Bävar kanske mest för min egen skull, att släppa på "kontrollen" helt när det gäller Elliot och förlita sig på att någon annan tar hand om honom på bästa sätt. Men jag VET att han har fått en av de bästa dagmammorna som finns och jag är så himla glad för det så det känns faktiskt bra innerst inne i mitt hjärta. Men tror ändå att många tårar kommer att falla när jag lämnat honom själv där för första gången. Min store lille kille ...

Sen känns det bara poistivt när jag tänker på lillemans välmående. Nu när pappan i huset är hemma om dagarna blir det inte lika mycket aktivitet med andra barn för vår lille buse, då Pelle inte träffar andra mammor som vi gjorde ni vi var hemma! Tur för mig kanske, hihi! :) Elliot är helt vild och superlycklig när han får träffa och leka med andra barn så jag tror han kommer att gilla att vara hos dagmamman där han kan aktiveras nästan hela dagen. Ska bli spännande, minst sagt! :)

Nu till något helt annat. Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av er jättetrevlig överraskning, något som inte händer jätteofta måste jag väl få säga! :) Mina killar hade köpt blommor till mig, underbart fina, vita liljor som doftar himmelskt! Undra vad jag gjort för att förtjäna detta?? ;o) De kan, mina killar, bara de vill!



Världens finaste myser efter kvällsbadet!








1 kommentar:

Grodmamman sa...

Härligt med sådan uppskattning!:)
Kram