måndag 5 september 2011

"Varmt välkommen"

Igår fyndade jag en jättefin skylt här i inredningsbutiken som ligger i Hällevik, Skogshagens handelsbod. De har så himla många fina saker där så har ni vägarna förbi Hällevik eller listerlandet så sväng inom där! Hittade mycket fint men har i vanlig ordning så svårt att bestämma mig, så denna lilla pjäs fick alltså följa med hem tillslut. Hänger i hallen nu, svårt att få en bra bild på hur den ser ut nu när det är mörkt, men tycker nog den passar ganska så bra där den hänger! =) Man kan nog göra en sån själv av en bit drivved och en väggtext. Men som bekant så finns inte riktigt den tiden nu för mig att pyssla och greja så det får bli färdig vara för min del!







1 kommentar:

Brunkullan sa...

Snygg! Visst, lätt att göra själv..men man ska komma till skott också:) Jag köper också gärna färdigt.

Kram Susanne