söndag 18 september 2011

Wedding

Bröllop igår för våra vänner Madde och Andreas, vilken kväll! Vi hade supertrevligt och brudparet var så fina och för att inte tala om brudnäbben Melissa, Maddes dotter. Så himla söt och hon sjöng så underbart vackert i kyrkan, blott 8 år! Inte ett öga var torrt vill jag lova!

Festen var så kul och maten fantastiskt god, tror inte jag ätit så gott på väldigt, väldigt länge. Trodde inte jag skulle behöva äta mer på ett tag efter all mat, men jodå, lika hungrig idag som vanligt! ;) Vi dansade verkligen heeela kvällen och natten lång så det är aj aj idag i mina otränade ben, ha ha! Har varit en ganska lugn dag annars idag, lilleman kom hem vid tio-snåret efter en natt hos sin mormor och morfar. Han har ju så klart satt igång oss trötta föräldrar som vanligt, ingen vila här inte! :)

Nu laddar jag för en ny jobbvecka, om än lite annorlunda. På torsdag bär det nämligen av mot Göteborg för övernattning och besök på bokmässan, ska bli så skoj eftersom jag aldrig varit där!


En mätt och glad mamma ...




Mina fina killar vid bordet :)





Jag och min fina Lisa som även var toastmadame!





Jag och Lisas mamma, fina Bodil! :)





Flott ska det va när brudparet anländer! Trodde först det var CSI-teamet som kom körandes! ;)



Dukat för mat på Hälleviks Havsbad!




Av respekt för brudparet så visar jag inga bilder på dem eftersom jag inte vet om det är ok.

1 kommentar:

Johannaty & Ciara sa...

Ja det är väl så. Fullt ös hela tiden. :)