fredag 27 januari 2012

Fredag

Fredag idag men den där riktiga fredagskänslan finns inte där eftersom man inte jobbat och dessutom är krasslig. Förkylningen håller i sig och tyvärr verkar det som om Elliots förkylning kommit tillbaka och han hostar och rosslar också, precis som jag. :( Hoppas han mår bättre snart, så hemskt när ens lilla hjärta inte är på topp.

Hoppas också att jag mår bättre imorgon, har lite saker att fixa och stå i så jag har inte tid att vara sjuk ... Åh, vad detta är drygt!! Ska aldrig mer klaga när jag är frisk, en sak som är säker i alla fall.

Två trötta gossar som sover här bredvid mig i soffan. Och så har alla stolarna kommit på plats runt bordet! :)

1 kommentar:

SOFIE sa...

Åh vad fint det blev med stolarna, och vilken underbar bild på dina grabbar!! <3 Massa kramar!!