söndag 15 januari 2012

Lager 2

Idag har jag försökt att vara effektiv, nåja, så effektiv det går med en 1,5 åring i hasorna! ;-) Elliot har börjat att vakna vid sex - halv sju snåret på morgnarna, inte så kul alls när det är helg! När vi hade jullov sov han till 8 och det var helt ok men efter tre dagar hos dagmamman blev han förkyld och sen dess har det varit tidiga uppstigningar. Gör ju inget när man ska jobba men på helgerna känns det si sådär eftersom vi inte är vana vid att han vaknar så tidigt. Ja ja, mycket babbel om det, man får iaf en hel del gjort innan klockan slagit 10 om man säger så! :) Men nu är jag så trött att ögonen går i kors!

Efter lek och bus i förmiddags sov lilleman middag och jag passade på att ge stolarna en omgång färg till. Inser att jag behöver måla dem ännu en gång så det kommer ta tid innan alla fyra stolarna blir klara. Tänkte köra inom Mairo någon dag efter jobbet denna vecka, det ligger ju i Bromölla. Såg jättefina, nya tyger på deras hemsida och tänkte spana in dem i hopp om att jag hittar något som passar till stolarna. Älskar verkligen deras tyger! :)

Jag igår innan 30- års kalaset för min vän Jossa! Galet att vi fyller 30 detta året!

1 kommentar:

SOFIE sa...

Gud så snygg du är!! =) Hoppas ni hade jätte kul! Stolarna blir jätte fina! Kramar!!