onsdag 25 januari 2012

Low

Vad kul att ni tyckte att stolarna blev bra! Är själv väldigt nöjd med dem, tyget passade faktiskt jättebra! Blev också väldigt glad då jag såg att Mairo på Facebook lagt upp länken till bloggen med bilden på stolarna. Jättekul för en liten amatör som jag. :) Någon undrade om de var ett loppisfynd, och nej, jag har fått dem från min lilla farmor!

För övrigt är det förkylt här igen. Elliot vart dålig i helgen och igår var det alltså min tur. Igen. Börjar tro att det är något allvarligt fel på mig, måste ju ha världens sämsta immunförsvar! Är helt övertygad om att jag har cancer, sån e jag. Det är väl inte normalt att bli så här förkyld då ofta???! Trött på det är jag i alla fall. Näsdukarna, nässprayet och ibumetinen är mina bästa vänner idag. Snart kommer lilleman hem från dagmamman och då ska jag mysa med min skatt!

1 kommentar:

SOFIE sa...

Krya på dig gumman! Jobbigt att du blivit sjuk så mycket på sistone =/ Tror absolut inte att du har cancer ;) Men är du orolig på riktigt är det ju bara att "ta tag i det" och gå och titta upp hur det ligger till (lätt för mig att säga, som alltid skjuter upp sånt ;) men tänk vad skönt att få veta att det inte är så och så behöver du inte fundera över det längre! =) Fast det kanske inte är något som oroar dig egentligen, utan bara nåt som slank ur nu =) massa kramar!