söndag 4 mars 2012

Färg?

När våren är på g så brukar viljan att förändra här hemma infinna sig med besked, tror det är så för de flesta??! Nåväl, jag är redo för lite förändring och det stavas f ä r g. Jag är sugen på att få in lite mer färg här i v-rummet och jag hade tänkt bryta av det vita med ljust turkos och ljuslila. Två fina färger som harmonierar med varandra. Tittade i en tidning, kommer inte ihåg vilken nu, och såg dessa färger tillsammans. Problemet är bara att det inte får vara to much, det gillar jag inte!

Men hade tänkt beställa lite nya kuddar till soffan från Ellos. Hittade en del fina, den finaste levereras dock inte fören i maj! Sjukt, men jag ska bara ha den så jag väntar! Visar er senare. Blir dock inget turkost på kuddarna utan tänkte smyga in lite inredningsdetaljer i den färgen ist. Har några på span så detta blir mitt nästa mission. Spännande, älskar när det förändras här hemma och ofta behövs det inte så mycket! Jag är trött på det rosa och gråa nu så jag längtar efter lite pastelliga färgklickar, vi får väl se hur det slutar! :)

Känns fortfarande ganska vintrigt här hemma med mycket grått ...

2 kommentarer:

Frida Iveskär sa...

Jag tycker att det är superfint:) Men ibland är det kul med lite nytt:)

kram

Hannanonien sa...

Kan inte låta bli att småle lite, låter ju vääääldigt färgsprakande:). Turkost är väldigt fint! Kram