måndag 19 mars 2012

The table

Är hemma och vänder denna måndagskväll. Pelle tränar, lilleman e hos farmor och jag ska snart iväg på dansträning. Ville mest kika in och visa er mitt bord som jag fyndade på loppisen i lördags. Tycker verkligen det var ett fynd då jag fick det för 190 pix. Köpte även de två fina, turkosa glasflaskorna som står på för några obetydliga slantar. Ska inte ha dem där sen men var ju tvungen att pryda mitt lilla fina bord med något! ;)

Jag är supernöjd, det är så fint. Nu är det träfärgat men planen är att måla det. Vilken färg har jag dock inte bestämt! Men jag måste erkänna att jag gillar det precis som det är också. Så svårt! :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju mycket vitt så det kan ju vara fint att "bryta av" det med något!;)

Frida Iveskär sa...

Måla det inte. Ha det sådär fint slitet ett tag och sedan om du inte tycker om det om några månader så måla det vitt:) Jag älskar det!!

KRAM

Anonym sa...

Gud så fint. Vart hittade du de? De kanske hade fler?! Tycker me att de ska vara som de är.

Lina sa...

Måla inte! Det e harmoniskt att bryta av mot allt det vita!

Anonym sa...

Måla inte....................................................................................................................

Frida - fridasbetraktelser sa...

Jag tycker du ska behålla det som det är!

Anonym sa...

Var med och tävla om en MacBook och iPads!

Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!

1:a pris: MacBook Air 11”
2:a pris: iPad 3
3:e pris: iPad 2

Tidigare vinnare i våra tävlingar är bland andra Lady Dahmer och Hanapee

Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!

Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är en av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.

Vinnaren får en iPad 3!

Lycka till!

/Studeravidare-gänget