lördag 5 februari 2011

Vimpel

Hej på er denna ruggiga lördag!

Här i Hällevik regnar det och blåser för fullt, inget kul alls. Var i stallet tidigare och det var riktigt blött och geggigt, inget ridväder med andra ord. Längtar så till torra vägar, ljumma vindar och fågelkvitter nu, denna vintern har faktiskt känts extra lång!

Idag ska jag och lilleman på kalas till min kusin som fyller 25, han har inte träffat Elliot så det ska bli extra kul! Pappan här ska spela innebandymatch så han kan tyvärr inte följa med. Det är så kul att träffa släktingar man inte ser så ofta, min släkt på pappas sida träffar vi mer sällan då de inte bor häromkring Släktingarna på mammas sida bor alla här i Hällevik eller Hörvik så dem träffar man betydligt oftare!

Jag har länge varit på jakt efter några fina vimplar som skulle passa på Elliots rum men inte hittat den rätta färgställningen. Men så surfade jag in på en sida som heter Vinklar och vrår och hittade den perfekta vimpeln. En jättemysig sida som har så mycket sött till bebisar, besök den ni också! :) Jag beställde en blå vimpel och hoppas att den kommer snart! Hoppas också jag vinner auktionen på utdragsängen, skulle bli så fin i hans rum!

Vet att det är många som undrar vilken sida jag hittade alla fina möbler som jag skrev om tidigare, och lugn, jag ska ge er adressen! Men ... jag väntar till efter den 9:e februari för då går auktionen på sängen ut och jag vill ju inte riskera att någon annan norpar den! ;)

Ha en lovely lördag alla!




Såhär fint har Jes det i barnkammaren, samma vimpel jag beställt! Besök gärna hennes fina blogg, Vita villa vila! Sängen är snarlik den jag budar om! :)







Tycker denna kudde är så fin med!








Snälla, snälla, bli miiiin!! :)





Bilder lånade från Vinklar och vrår och Vita villa vila

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jättefina grejer till barnrummet:)

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!

Vad roligt att du hittade min blogg! Självklart får du låna bilderna :) bara roligt!

Kram Jes ♥

SOFIE sa...

Åh hoppas du vinner sängen, den är ju underbar! =)