tisdag 1 februari 2011

6-månadersdagen!




Hej på er! Idag blir jag hela 6 månader gammal, alltså ett halvår! Tiden har gått så fort och det känns som om jag alltid bott hos mamma och pappa! Ikväll ska vi ha lite halvårs-fika här med mormor, morfar, farmor och farfar! Kanske får jag någon liten present också, vem vet! ;) Mamma ska göra en blåbärspaj, så egentligen har hon inte tid att hjälpa mig att skriva det här! Ni ska få se lite bilder på hur jag ser ut idag på min 6-månaders dag, mamma skulle ju tvunget fota med kepsen på och allt! ;)












Jag gillar ju keepan sådär kan jag säga, men håller god min för mammas skull! :)
Kram från Elliot!

6 kommentarer:

charlotta sa...

Otroligt söt!

Lisa sa...

Sötaste lille Jotten i världen. myts och gosa lite med honom från oss!!

Anonym sa...

Såååå lik dig, Pernilla!

Linda sa...

så söt kille ni har! Jag efterlyser nya helhetsfoton från ditt hem. tycker du inreder så snyggt!

SOFIE sa...

Grattis lilla sötnos Elliot!! Stora killen! <3 Hoppas ni hade en toppenmysig dag! =) Massa kramar!

Ännu en Anna sa...

Något av det mest underbara jag sett idag!