söndag 27 februari 2011

HJÄLP!!

Hej på er!


Är nog en del som sett att bloggen ändrat utseende här sen sist! Min sidomeny med länkar, bilder etc har flyttats ner till botten av sidan och jag vet inte hur jag ska göra för att få tillbaka den till högersidan igen! Är kass på allt som har med koder och grejs att göra, antar att jag måste gjort något knas sist jag var inne och skrev! =(

Finns det någon som vet hur jag ska göra för att flytta tillbaka allt till sin ursprungliga plats igen??? Skulle vara SÅÅÅÅ tacksam för hjälp! =)


Lilleman och pappsen är hos farmor så jag har passat på att storstäda! Finns ju roligare saker man kan hitta på en söndag men jag valde att passa på när jag ändå var själv! Tack förresten för era tips ang. hur man ska göra med städningen när man har en dammsugarrädd liten kille. Tror det får bli som vi brukar göra, dvs att jag städar när lilleman är med pappa. Finns ju så mycket roligare saker att hitta på när det bara är han och jag än att städa! Men jag hade panik där ett tag för det var så jäkla skitigt nu när jag vart sjuk. Men nu är det rent och fräscht igen, finns inget bättre sätt att inleda en ny vecka på! Synd bara att det inte varar så länge! ;)
























Igår monterade Pelle upp lilles Tripp trapp stol och den blev en succé, han sitter verkligen superbra i den! Och så är den ju mycket snyggare än Ikea´s ! ;) Köpte även ett Myrtenträd igår, älskar dem, de är så fina och jag skulle gärna vilja ha fler! Får bara se om det jag köpte vill överleva hos oss, jag är ju inte precis känd för att ha gröna fingrar!Kanske blir det fler som får flytta in så småningom!

3 kommentarer:

zalina sa...

Ah, vafan. Jag hatar när det ska strulas! Testa att google dig fram det är säkert nån som vet hur man fixar tillbaka.

Jag skulle kunna hjälpa dig om du hade domän som mig men jag är ju helt lost när det gäller, blogspot tyvärr.......

Skönt att du börjar vara på bättringsvägen! Men du... hur sjuttsingen fixar ni dammsugnen när lillkillen är så rädd? Olivia är helt obrydd, hon kan sova medans man praktiskt tagen dammsugar runt om henne helt ostörd! Vad jobbigt!

Skönt att passa på och städa när ni hade barnvakt, finns nästan inge bättre och skura och gno när det är riktigt skitit! Har jag sagt.. i love nystädat =)

Sara sa...

Har du lagt till någon ny bild i högerspalten som är lite lite liiiiite för bred? Ibland kan det vara sådana saker som stör och som gör att högerspalten liksom inte får plats bredvid mittdelen och då hoppar den ner...

Min enda gissning. :)

Malou sa...

Jag googlade på Myfirstromm bokstäver och hamnade här på din supermysiga blogg :)