onsdag 2 mars 2011

Fucked up!

Hej!

Just nu är bloggen under konstruktion. Jag skulle gå in och ändra själv för att försöka lösa problemet med sidomenyn och titta hur det blev ... =( Raderade visst min gamla mall och nu kan jag inte få tillbaka den heller!! =( Hoppas få hjälp från ovan, ska fråga en vän om hon vill hjälpa mig, vet att hon är grym på bloggdesigner! Men även om jag ändrat mall så får jag liksom inte upp sidomenyn till höger igen, hur fasen ska jag göra???! Konstigt när man har så många hundra läsare och ingen som kan hjälpa mig ... Aja, får försöka lösa detta själv så under tiden får sidan se ut som den gör, tyvärr!

På återseende!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag ska försöka förklara för dig:
Klicka där det står design
Klicka sedan på malldesigner
Välj där efter layout
Välj sedan en textlayout så att du får tillbaka det du vill ha på höger sida
Om saker o ting hamnar i fel ordning så gå tillbaka till designsidan, där kan du dra och släppa som du vill ha det:)

Lycka till!