söndag 20 mars 2011

Underbara dag!!


Dagen har varit helt underbar på alla vis! =) Jag och lillen tog en långprommis framåt middagstid i det helt fantastiska vårvädret! För nu är det väl vår på riktigt eller?? =) Ska ju bli upp mot 10 grader i veckan tydligen, hoppas, hoppas! Man blir på så mycket bättre humör när vädret är bra och allt blir liksom lite roligare på nåt sätt! =) Efter promenaden satt vi ute och myste och tittade på när Pelle tvättade bilen. Elliot älskade att sitta och titta sig runtomkring och spana in allt, speciellt gräset var väldigt intressant! Efter att lilleman fått mat begav jag mig till stallet och tur en ridtur på vår fina Kjarkur, bara jag och han! Var så härligt så jag ville nästan inte rida tillbaka. Var ute i nästan 1 1/2 timme, superskönt! Längtade nästan ihjäl mig efter lillen, men känner att jag absolut måste försöka bege mig ut en gång i veckan på hästryggen nu när det börjar bli ljusare om kvällarna. Kan ju ta det när Pelle kommit från jobbet. Man blir så lugn av att rida och det är verkligen livskvalité!

Så nu lämnar vi denna soliga söndagen bakom oss och hoppas att kommande vecka blir vårlik vädermässigt. Nu är det dags för Elliot att få välling och sedan i säng. Jag ska försöka att inte missa Solsidan så klart! =)







Elliot i sin nya vindoverall från Name it! En kompis son hade den på sig när vi träffades i veckan och jag var bara tvungen att köpa en likadan, den är så himla fin! (Förlåt Lina! ;) Finns en luva till, men den knäppte jag bort eftersom han låg i vagnen först.

4 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh vilka underbara bilder!! Visst är det härligt med solen som börjar värma nu!! ;) Åh tänk Pernilla, att vi ska vara hemma och vara mammalediga med våra underbara små nu i vår och sommar!! Underbart!! =D Massa kramar!!

Anonym sa...

Härliga bilder! Tittade också på bilderna av köket och åå vad fint det är! Är väldigt svag för kombinationen mörka bänkskivor/vit inredning. Har samma köksmatta som du ;) ha det bra.
Sandra o lille Alvin

Tova sa...

Gud vilken fin overall :) och en sån söt liten Elliot, fint namn för övrigt ;-) när är han född?

Zalina - Mamma till Olivia sa...

Jag hittade dom på Tradera, är grymt sugen på köpa. Det finns säkerligen nya att köpa nån stans också. Typ brandos kanske? Googla så borde du ju hitta nått lämpligt inköpställe.

Helt sjuka priser typ ett apr mini mini skor för 400-500 kr! :)