torsdag 10 mars 2011

HOME

Hej på er i regnrusket!

Just nu sitter jag och väntar på att värderingsmannen ska komma. Han skulle kommit vid ett-tiden men blev försenad så han dyker nog upp när som helst. Är dödens trött, Elliot sover och jag borde joina honom då nattens sömn inte heller blev särskilt bra. Kan ju dock inte förvinna in i drömmarnas värld eftersom vi när som får besök. Blir att sitta här och slösurfa istället och försöka hålla ögonen öppna.

På begäran lägger jag upp lite bilder på hur det ser ut på vår nedervåning, vet att det är en del som frågat efter det! ;) Btw, ni är väldigt många som kikar in här men få som lämnar något spår efter sig. Det är synd det tycker jag! Man mister ju lite av blogglustan då ;)

Först ut blir vardagsrummet. Har ni förvisso sett mest av men jag börjar där i alla fall!









Nu ringde Pelle och sa att han kommer och en kvart! Spännande!

15 kommentarer:

therese sa...

snyggt och stillfullt inrett.
:)

Jennie sa...

NI har det väldigt fint :)

zalina o olivia sa...

Ni har super fint =) är det ett sånt där ljushus ni har i hallen? Vill ha!

Vi ska också värdera vårt hus och vår mäklare vart sjuk då hon skulle komma typiskt. Och hon skulle vara ledig hela sportlovet som vi har här i Umeå just nu!

:)

Jenny Thorsen sa...

Kul att läsa om er husrenovering. Ni har det så fint. Får lite inspiration till hus som vi förhoppningsvis snart hittar =)

SOFIE sa...

Åh vad spännande! Vad roligt att få se lite fler bilder från erat fina hem!! =) Massa kramar!

Elisabeth sa...

Gud vad fint ni har det!!! Jag läser här ofta men kommenterar aldrig, blir inte av. Anledningen till att jag fastnat för din blogg är mycket er renovering och din inredningsförmåga. Även din familj såklart :) men min sambo är också snickare (jag har för mej din också var det) och vi väntar på vårt hus som vi snart flyttar in i och ska rebovera upp. Vi ska bo nära havet vi med så det är så roligt att följa er. Lycka till med allt!!!

Anonym sa...

Superfint ni har! Jag är en av dem inte tidigare kommenterat. Vet ej varför då det finns mycket jag gillar som du skriver och visar. Hatten av för en rolig, inspirerande och levande blogg. Jag lovar att kommentera mer;) / Johanna

Lindy sa...

sååå snyggt hem ni har, kul att se helhets foton. ska försöka kommentera mera för inspereras av din fina blogg.

Charlotta sa...

Fint inrett! Väldigt behagligt färgsatt.
MEn mest gillar jag när du berättar om sonen. Min dotter lika gammal och dessutom ganska lik honom. Kul!

Framgick det varför ni ska värdera hemmet?

Ha det gott.

Anonym sa...

Hej!
Super fint o stilrent ni har det!!
Kikar in på din blogg varje dag men tyvärr lämnar jag aldrig nåt spår efter mej:( Ska verkligen bättra mej, vill ju inte att du ska sluta blogga:). Är själv hemma o är mammaledig min son på 14mån. Såå kul att läsa din blogg, innehåller allt som jag tycker om barnliv, inredning o mode :).
Ha en super trevlig helg kram Carina

Anonym sa...

Hur gick värderingen???=)Som du tänkt dej?
/Lina.

Jennie sa...

Tack :) Ja André kommer du nog möta där men jag hade sedan tidigare andra planer så ska inte dit. Ni får ha det så roligt där :) Kram

Lina sa...

Vilket vackert hem ni har skapat! Massa kramar till er alla

Anonym sa...

Jag är inne på din fina blogg nästan varje dag. Tyvärr är jag dålig på att kommentera. Ska försöka bättra mej! Du har ett jättefint hem som du ska vara stolt över!
A-C

Bella sa...

Jätte fint hem ni har, älskar din inredningsstil!