torsdag 31 mars 2011

Turtles

Hej torsdag!

Jaha, så var tog denna vecka vägen?? Fredag imorn igen, helt otroligt. Går tiden så här fort så börjar väl snaRt lillen skolan ...! Förvisso skönt med helg då hela lilla familjen är komplett men tycker nästan det är lite skrämmande att allt bara rusar på! Är så jäkla dålig på att njuta i nuet, ska försöka bli bättre på det denna våren och sommaren. Tänker ofta långt framåt och planerar, men nu är det slut med det! Det är här & nu som gäller för denna mamman! :)

Blev ingen tripp till Lindex igår, lilleman var så snorig och jag var så trött att vi myste hemma istället. Mina gympadojjor har gått sönder efter alla promenader med vagnen i diverse terränger (var lite slitna innan) så jag tog ett par andra gamla här hemma igår. Och shit vilket skoskav jag fick av dem! Kunde knappt gå med ena skon så jag fick trampa ner hälen och gå så på hemvägen! Kände mig lagom hipp! Inte det bekvämaste men vad gör man inte?? Ett par nya dojjor är ett måste då vi går varje dag, ibland två gånger, så jag ska införskaffa mig ett par Easytones från Reebook tänkte jag! Får väl se om det är en sån "mirakelsko" som alla snackar om?? Jag tar det med en nypa salt i alla fall, men man kan ju alltid testa och så är de ju snygga med!

Så jag och syrran plus Lille så klart, ska bege oss till Karlshamn idag i stället för lite shopping. Hoppas jag hittar lite baskläder till Elliot för det behövs nu, väldigt mycket av det han har börjar bli för smått. Igår var jag förresten på Me&I party hos söta Emma! Gud vad mycket fint det fanns, fick verkligen hejda mig från att inte lägga in en monsterbeställning. Köpte faktiskt bara två plagg, en body och ett par ursöta byxor. Ångrar lite att jag inte köpte byxan i brunt också i en större storlek som han kan ha till hösten, kanske kan kontakta säljaren och ändra... Längtar tills jag får hem det och kan prova på Elliot. Tog dock en lite större storlek så han kan ha det längre fram i vår/sommar. Han kommer bli så fin!! Nehepp, nu ska jag göra mig i ordning medans lille sover!










Jag köpte den röda bodyn och de röda byxorna. Blev så sugen på de bruna med som är i samma modell som de röda, lite baggy så där! På bodyn är det små sköldpaddor, hur sött???! ;-)


Bilder lånade från Me&I

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur söta som helst! Elliot blir jätte gullig i dem. Kram Anna o Esther

Anonym sa...

Det var inte igår jag var här inne...My god, de bruna var ju hur söta som helst! (Säger hon som inte har egna barn och knappt koll på klädmodet för de små, men ändå!)
/Malin.K.