söndag 27 mars 2011

Sugen

Godmorgon söndag!

Här har vi varit uppe sen 6 jag och lilleman. Egentligen blir det ju klockan 5 eftersom klockan är framdragen en timme! ;) Anledningen till denna tidiga start är att Elliot är förkyld och denna mamman har så klart glömt att köpa nytt nässpray. Upptäckte att det gamla var slut i förra veckan och tänkte att jag måste köpa ett nytt INNAN han blir förkyld. Men se det hann vi inte med och nu sitter man här och förbannar sig själv. E var jättetrött i morse men kunde inte somna om pga av sin täppta näsa. Han kunde inte heller ha nappen inne för då blir det svårt att andas, min stackars lille kille. Nu sover han igen, får väl se hur länge det blir denna gången. Ska köra till affären så fort Elliot vaknat och så fort Pelle masat sig upp, han har sin sovmorgon idag den lyckosten! ;)





Så det blir en lugn söndag här hemma. Är dock riktigt sugen på att åka upp till det blå/gula varuhuset i Älmhult och köpa de där ramarna som så länge stått på listan över nödvändiga köp. Har ju jättemånga fina bilder på lilleman som är tagna av Anette som bara måste upp på väggen inom det snaraste. Skulle väldigt gärna åka dit idag men det är jag nog inte ensam om eftersom det var lön för många i fredags. Pallar egentligen inte med en massa folk idag ... Vi får väl se hur jag gör!









Hade tänkt mig att köpa ramar från serien Ribba, men tycker även att serien Virserum är så fina. Lite roligare på nåt vis ...Blir kanske stilrenare med Ribba, eller kan man blanda ...?? Blir kanske rörigt ...?!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tycker inte att det blir rörigt när man har samma färg på ramarna, men olika utseende.
Kram

Hea sa...

Jag tycker helt klart man kan blanda! Olika färger som olika stilar och storlekar på ramarna. Men det är ju vad jag tycker... ;) KRAM

Vitt för själen sa...

Tycker med att man gärna kan blanda..blir lite mer "liv" då.

Ha en fin måndagskväll!
/Sophia

Johanna sa...

Naaw, vilken söt lite nakenfis :)