torsdag 17 mars 2011

Sommardröm!

När jag fick syn på denna underbara skapelse igår på reklamen på TV så bara kände jag att denna måste jag ha! Surfade in på H&M:s hemsida men den fanns inte där då. Men så när jag kikade in i morse hade de fyllt på med en hel del nyheter, bland annat denna underbara sommardröm! Så nästa vecka anländer den hem till mig, eller rättare sagt två stycken! Tog två olika storlekar eftersom jag inte är hundra på hur den sitter, bättre att gardera sig ju. ;) Så nu hoppas jag bara att någon av de två sitter som en smäck. I så fall är den en het kandidat till sommarens bröllop som vi ska gå på. Längtar!!




Fin va?? =) Och det bästa av allt var priset; 199 pix!

Bild lånad från H&M

3 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh vad roligt att få shoppa lite ;) Du blir ju så himla brun och fin så den kommer vara underbar till din bränna i sommar! =)

SOFIE sa...

Haha, det är nog enda gången jag har varit sådär brun ;) Längtar tillbaka till Thailand!! Värmen, människorna och maten, och självklart sällskapet man åker dit med, det var underbart! =)

Sandra sa...

Riktig snygg klänning!