onsdag 16 mars 2011

Till salu!

Hej svej!

Har sett att en del bloggare ordnar så kallade "Bloppisar" med saker som de vill sälja på sina bloggar. Jag har rensat lite här hemma och hittat en del som knappt blivit eller inte alls är använt här hemma. Så jag tänkte göra ett försök och se om det är någon av er läsare som är intresserade av dessa ting istället! =)



En blommig kjol från H&M i ett sidenliknande tyg! Använd två gånger. Storlek 38 men skulle säga att den är mer som en 36. 70 kronor + frakt.







En superfin cerise sporttop med brottarygg från Stadium. Aldrig använd, lapparna sitter kvar. Storlek 36. 150 kronor + frakt.



En jättefin fodrad vinteroverall till bebis från H&M, aldrig använd! Så mjuk och gosig inuti och i färgen khakigrön/rutig. Storlek 74. 150 kronor + frakt







En brun kofta från Halens (reserverar mig från det, kan vara Ellos också!) Aldrig använd och jättefin på. Något stor för mig därför har jag ingen anändning för den. Perfekt att mysa runt i under de kyliga vår/sommarkvällarna! ;) Storlek 34/36, men som sagt något större i storleken tycker jag. 100 kronor + frakt.




Ett par jättetuffa jeansleggings med skinn på låren/knäna från Pieces, köpta på Vero Moda. Dessa är använda en enda gång och jag fick dem i julklapp. Det tar verkligen emot att sälja dessa, men de är alldelles för stora för mig nu när jag tappat mina kilo. Storlek M/L. 175 kronor + frakt.





Om ni se något som skulle falla er i smaken eller om ni har några frågor så maila mig på olssonpernilla82@hotmail.comSakerna som säljs skickas efter att pengarna kommit in på mitt konto i Handelsbanken! =)

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag håller helt med dig om oro & graviditet. Jag var dum nog att gå & göra ett KUB-test privat UTAN att ta reda på VAD det innbär (att man får statistik osv.). I vecka 12fick jag veta att jag hade en betydligt högre risk för att föda ett barn med Down Syndrom än en "genomsnittlig" 28-åringen. Risken var dock inte så hög så att landstinget i Skåne ville bekosta ett fostervattenprov (jag låg PRECIS på gränsen). Jag ville åka till Köpenhamn privat men min sambo ville inte riskera bebisen eftersom vi trots allt låg över gränsen (dock minimalt). Jag var mer eller mindre orolig under resten av graviditeten & undrade hur JAG kunde få så dåligt resultat då de flesta i min ålder fick 1:17000, 1:10000 osv.
Jag fick en frisk dotter & är så himla tacksam, men när jag tänker på flera barn känner jag lite som du, även om mitt "problem" var av en helt annan karaktär. Jag tror dock att man ändrar sig när man får lite perspektiv på det hela & bebisen har blivit större. Jag hoppas det i alla fall!
Ha det så bra! Kram!