fredag 18 mars 2011

Mammas kalaskille!

Fredagen är snart till ända och jag är fortfarande mätt efter alla goda kakor på syrrans lilla kalas! Nu får jag nog återgå till min diet här igen för att återställa ordningen, hihi! Vår lille kille var så klart i centrum och han busade järnet och var på superhumör! Han har börjat med ett nytt ljud som han håller på med dagarna i ända, han blåser ut luft och liksom brummar, så jäkla sött! Det händer så mycket nu, han rullar runt när han ligger ner så rätt vad det är så hittar man honom under soffbordet! Det gäller verkligen att hänga med. När han ligger på mage så tar han spjärn med benen och vill liksom framåt, har dock inte riktigt kommit på hur han ska göra, men det dröjer nog inte länge till! Vår lille, lille kille, när blev du så stor???



Myser i soffan med moster





"Alla andra käkar kakor och grejer, fattar liksom inte det när man kan tugga på plast"




Mattan var väldigt poppis! =)





"Bara så ni vet, tar ni ett foto till så slår jag er i huvet med min superhårda skallra!"



"Men hallå!! Fattar ni inte vad jag säger??? Nu får ni skylla er själva, det gör ooont att få den i huvet, tro mig jag vet!"




"Men om jag kastar av mig kläderna och spelar ointresserad, då kanske de fattar ..."



Nej, denna mamman fattar inte att hon inte ska ha kameran i högsta hugg hela tiden! =) Som jag sa till syrran; det gäller att ta många bilder, för en dag ska vi ju ha en rolig att välja till studenplakatet! Hihi!

Nu ska jag snart gå och knyta mig. Är min tur att få sovmorgon imorn, men nu ska sambon tydligen spela innebandymatch så det blir väl inte så mycket med det då misstänker jag! Godnatt alla fina!

1 kommentar:

En liten del av mig sa...

Vad fin han är din kille! Ja jag fattar inte heller någonting, vart tog våra små bebisar vägen?! :-)