torsdag 3 mars 2011

Barnvänligt

Hej!



Bloggproblemet har inte löst sig helt ännu. Lyckades iaf få tillbaka min gamla mall, problemet är bara att i denna mallen kan jag inte flytta tillbaka sidelementet,har ändrat i html-koden när jag skulle lägga in bilder i ett tidigare inlägg och därför är allt knas. Hoppas som sagt få hjälp med detta i nästa vecka av en vän! =) Blir glad om ni fortsätter att kika in här trots att bloggen just nu ser lite halvdan ut! =)




Jag var på barnklädesparty häromkvällen för märket Gangstar och fick då tips om webbutiken Barnvänligt som säljer lite smått och gått till de små i inredningsväg och annat. Finns även jättefina saker till hemmet i form av posters och lite andra saker. Gå gärna in och kika, tror bestämt jag ska lägga in en liten beställning där på några godsaker som jag hittat!

































Hur söta är inte de små ryggsäckarna då?? Tänk när lille Elliot blir så stor att han struttar omkring med en sån här liten söt rygga! Finns fler söta motiv på sidan! Älskar Ugglekrokarna, är sugen på att beställa ett par vita till lillens rum. Även nattlampan i form av en Uggla (var tillfälligt slut nu) eller den lilla blå svampen är något jag funderar över. Måste ha något svagt sken sen när han börjar sova i eget rum så han inte blir rädder! ;) Men det kommer nog förvisso dröja tills han sover själv, just nu sover han ju mellan oss ...Ha ha! Postern tycker jag också var jättesöt med alfabetet och så markeras barnets namn, den VILL jag verkligen ha! Som sagt fanns en hel del fint!

Nej, nu ska jag snart knyta mig, tänk att det redan är fredag imorn! Vi har en riktig "kalashelg" att se fram emot, imorgon firas vår vän Maja och på lördag ska vi ha vännerna här hemma för ett litet sent firande av Pelle eftersom jag vart sjuk när han fyllde år!

Hoppas ni alla får en bra helg med mycket SOOOL!! Det önskar jag mig i alla fall!

1 kommentar:

SOFIE sa...

Ja det bara suger i shoppingtarmen till de små ;) Vart man än tittar runt hittar man alltid något fint =) Önskar er en mysig helg!! Massa kramar!!