torsdag 9 juni 2011

12 år och premiär!







Elliot i full koncentration vid favvoleksaken!

Vår lille prins utvecklas i en rasande fart och han har börjat få ett riktigt hett temperament och en stark vilja. Får han inte som han vill så drar han upp händerna över huvudet, drar sig i håret och skriker hysteriskt. Ser ganska så kul ut faktiskt! Han är väldigt mammig, inne i en riktig mammaperiod, om jag lämnar rummet, ja oj oj, då får man veta att man lever. Han kryper i raketfart efter och skriker "mammammamaama". Sedan har man honom som en igel runt benen! Lille fisen!

Han står också numera själv lite längre stunder, blir allt mer och mer våghalsig. Han går typ tre steg sedan kommer han på sig själv och dimper på rumpan. Men han gör det oftare nu så det går på rätt håll! =) Tänk att vår lille kille snart går, det är stort!

Idag har jag och älskling varit ett par i 12 år så grattis till oss! Vi har inte firat detta ngt speciellt, Pelle fick till och med påminna mig om datumet och det hör inte vanligheterna till. Vi körde i alla fall ut en runda till Norje där Sweden Rock festival håller på för fullt. Var väldigt kallt och blåsigt dock så det blev en kort visit. Jag fick min langos, Pelle fick sin kebab och Elliot fick med stora ögon kolla in allt knasigt folk som såg mer eller mindre roliga ut. Alla nöjda och glada med andra ord! =) Dagen spenderades med min fina mamma och vi tre har varit i Olofström på Lindex och handlat lite nytt till lilleman. Han blir alltid så bortskämd vår skatt, tack snälla mamma för allt fint han fick idag!


Lille rockaren!





Jag igår innan svärmors kalas


5 kommentarer:

Emelie sa...

Grattis till er! 12 år, de e inte illa =). Ha en trevlig tacokväll. Kram Kram

Vitt för själen sa...

Grattis till era 12 år!

Jag & maken firade 16 år här förra veckan..
Tiden går fort!

Jättefint linne har du, må så gott /Sophia

Emma sa...

Vad fint linne/blus!!

Candra sa...

Måste bara säga att du ser helt fantastisk ut, jag hoppas att min kropp återhämtar sig lika bra.

Jätte fin liten kille ni har :-)

Mvh
Candra

SOFIE sa...

Grattis till 12 underbara år!! =) <3 Jag och min sambo firar 12 år i december ;) Fiiiina fina Elliot, så stor han blir!! Massa kramar!!