tisdag 28 juni 2011

Lycklig liten kille!

Oj, oj vad varmt vi har haft det idag! Riktigt lovely! Och så skönt att jag inte är lika stor och tung och lider av värmen som jag gjorde förra året vid den här tiden. Fy vilken pina det var rent ut sagt! Nej, nu njuter jag av värmen och att kunna röra mig utan att svettas som en gravid flodhäst, hihi!

Idag har vi varit och firat världens bästa mamma/mormor som fyllde år hemma i Hörvik. Jag är så mätt nu att det känns att jag aldrig mer behöver äta, men det vet vi väl alla att så inte är fallet! ;) Jag och lilleman har även haft premiär på stranden idag för hans del. Och oj vad det var roligt tyckte han, och herregud vilket JOBB jag hade att passa på honom! Svettigt värre kan jag lova, ha ha! Sand, tång, ja allt skulle in i munnen så jag misstänker att det ligger ett och annat sandkorn och diverse annat nu i hans lilla mage. Man fick kolla honom rejält så han inte stoppade in stora lass i munnen! Men vilken lycklig liten unge jag hade, så himla härligt att se vilken lycka som lyste i hans ögon när han fick plaska i vattnet och leka runt i sanden med Love, Lisas son. Imorgon gör vi om det igen, vädret skulle tydligen bli lovely då också! =) Efter en massa bus så somnade han gott i vagnen och sov nästan två timmar, så även jag fick mig ett par lata timmar i solstolen! =)




Så kul i sanden hade vi! Lägg märke till hans lilla mustasch av sand runt munnen!




Busar i vagnen när han äter mellis! Han ser lite grön ut på bilden, det är det gröna parasollet som liksom skuggar honom! =)

2 kommentarer:

Louise sa...

Låter så himla härligt.

Anonym sa...

Vad gulligt knubbig han är!=)