söndag 19 juni 2011

Hus på listerlandet??

Här kommer ett litet tips till er i natten som är sugna på att bosätta er, alternativt ha sommarboende på mysiga listerlandet! =) Detta hus ligger i Krokås, ett litet fiskesamhälle som ligger precis granne med lilla Hörvik där jag vuxit upp! Eller ja, man kan säga att Hörvik och Krokås hör ihop, har bara olika namn liksom! =) Har alltid tyckt detta hus varit fint och inuti är det också väldigt fint ser jag nu när jag kikar igenom bilderna. Priset är ganska maffigt men med tanke på att det är helrenoverat och att det faktiskt har en egen sjötomt, ja då förstår man att kronorna rullar på. Blir så här nere vid havet! Dock är det en väg mellan huset och sjötomten men det ser helt fantastiskt ut!

Så det var ett litet tips från mig! Måste bli bättre på att lägga mig i tid men det är ju bara sååå mycket man ska hinna med när lillen somnat. Kom på nu vid halv tolv att jag hade en masikn tvätt som skulle hängas upp så det var bara att börja jobba igen, hihi! Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig! Kram och godnatt! =)















Klicka här för att se mer av huset!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilket underbart hus! Kan tänka mig att det handlar om en hel del pengar för att få bo så!:)
Kram

Louise sa...

Underbart hus. Är själv uppvuxen vid havet så jag vet att de lätt blir dyrare där. Men själv älskar jag havet så att betala lite mer , de hade man varit beredd på. :)

Anonym sa...

Hörde att det låg fina bilder på VÅRT hus här på din blogg....Får fortfarande nypa mig. Vi flyttar in senast i slutet av september.
Gratulera mig!
Hälsar "fortfarnde lite annonym"

Lena sa...

Till "fortfarande lite anonym"...

Oh, vad roligt det ska bli att komma och hälsa på er när ni flyttat in. Jag är så glad för er skull. Ser så vackert och inbjudande ut.

KRAMEN!