lördag 4 juni 2011

Till sjöss!

Hej på er!

Vill börja med att tacka för era fina kommentarer i mitt förrförra inlägg! =) Blir jätteglad för era fina och värmande ord! Någon undrade över klänningen och den är från H&M, jeansjackan är från MQ, men den är inköpt när jag gick i trean på gymnasiet så det är ett tag sedan! Angående Elliots separationsfas från mig så tipsade någon om att vända sittdelen mot mig, detta har vi haft ända fram tills detta började! Men när jag vände den framåt, så han inte ser oss, så gick det genast bättre! Så nu åker han framåt för det mesta, han glömmer liksom då att han e kinkig så det funkar än så länge bra!

Idag har vi haft en helt F A N T A S T I S K sommardag! Började med loppis för min del i Näsum och lite fynd, Pelle fiskade ute på sjön med vännerna och Elliot busade hos farmor och farfar. Därefter hämtade jag upp lilleman och hela familjen begav sig hem till Hörvik till mina föräldrar för en tur på sjön med deras båt. Helt underbart var det! Jag och syrran satt ute en stund och jag brände så klart hela ryggen, inte så smart kanske men men ... Lilleman tyckte nog det var ganska mysigt att åka båt för han somnade snabbt och sov sedan hela tiden! Sedan var det dags för lite mat i magarna på "Skafferiet", ett matställe vid hamnen i Hörvik. Underbart god mat så mätta och belåtna ( och brända!) åkte vi sedan hem till Hällevik igen. Underbara sommar du är så välkommen! Hoppas ni haft en lika härlig lördag som vi haft!



Mys med mamma innan de blå stängdes igen



Körde runt fina Hanö





Här trivs jag




Elliot sussar gott



Här har jag växt upp, underbara Hörvik!



Bus när vi kom iland



Hela min älskade familj!



Vårt hjärta!



3 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen!
hoppas han kommer ur fasen snart då lilleman :) Tänkte bara fråga vart du hittar alla loppisar, letar för fullt och vill åka på en massa, men det är nästan bara Ronneby ju :(

/Pamela

Anonym sa...

hej
kikar in ibland å läser i din blogg.
Älskar precis som du att vara ute på sjön/havet.
Jättefina bilder du satt in i dag.
kram Åsa

Zalina - Mamma till Olivia sa...

Ja ni bor onekligen fint! Vad härligt att sommaren verkar vara här för att stanna nu! :)

Vi ska ha upp emot 25 grader här i Umeå i veckan :) :) och jag som trodde att all brun färg skulle lossna från Turkiet =)

Kram