lördag 25 juni 2011

29

Har haft en alldeles underbar födelsedag tillsammans med min lilla familj! Fika med jordgubbar, glass och kakor här hemma med mamma och pappa och middag för mig och älskling medan Elliot sussade i vagnen nere på Dagmars hamnkrog, sååå gott! Och den avslutades på bästa sätt, med fina vänner, ett glas vin och prat om allt och inget! Nu är vi hemma och jag är trött, trött, trött! =) Inte varje dag man är på bröllop och kommer hem vid tre-snåret på natten! Tur är väl det, känns att man börjar bli "gammal", hela 29 år idag! Gårdagen var lyckad och det var ett väldigt fint bröllop och en rolig fest med många tal och lite spex som sig bör på ett bröllop. Bruden var strålande vacker och brudgummen var så stilig så. Vågar inte lägga ut några bilder på dem för jag vet inte om de misstycker så ni får helt enkelt tro på mig när jag säger att de var superfina! =) Det bästa med denna dagen var nog ändå när jag hämtade lilleman vid tolv-snåret och när han fick syn på mig så sa han; mammmaamamaaa! Mitt hjärta smälte och jag insåg hur mycket jag saknat den lille fisen, helt klart bästa presenten denna dagen!



Vår fina midsommarkille! Gungade här hemma innan han skulle vidare till farmor och farfar för att fira midsommar. Lyckades faktiskt få till en riktig fin liten krans till honom! =)





Jag innan bröllopet. Stressade som en galning så bilderna blev tyvärr inte så bra.







Jag och min älskling



Här nere gifte de sig, kom nedför röda mattan!





Jättefint hjärta som de stod i under vigseln.



Jag och min kusin Tobbe.



Min fina.

4 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh vilket underbart bröllop nere vid vattnet! Du var så himla fin i din lång klänning! och gud så fin Elliot var i kransen, du var riktigt duktig på det där att binda kransar ser jag ;) Massa kramar!!

SOFIE sa...

Och grattis på födelsedagen i efterskott också!!! =) Hipp hipp hurra!!! =D

Josefine sa...

Stort grattis i efterskott!
Visst ska man skryta! 10,5 var inte dåligt det! De är ju för duktiga våra små killar! Man blir ju så löjligt stolt när de är tidiga med saker och ting! Kram på er!

Anonym sa...

GILLA: Midsommarkransen
GILLA SKARPT: "Presenten"
KRAM Anna & Ville