torsdag 7 april 2011

Party party!

Hej på er denna blåsiga torsdag!

Solen skiner men fy vad det blåser! Kunde visst bli storm i Skåne, hoppas inte den når oss i lilla Blekinge. Hade det inte blåst hade det varit riktigt varmt ute idag. Vi ska ändå trotsa vindarna och bege oss till Hörvik, hem till min mamma. Sedan blir det en promenad där tillsammans med Madde & Mollie! Hoppas vi inte blåser iväg bara! )

Igår hade jag som sagt inredningsparty här hemma. Det var jättetrevligt och vi fick ta del av en hel del godbitar ur ZBH`s sortiment. Jag vart sugen på flera av sakerna, men beställde till sist två zinkhus som är riktigt fina kopior av Walther & co fina ljushus. Dessa hade dock väldigt bra priser, så jag var tvungen att slå till! (Lina B; tänkte ha zinkhusen framför en zinkkruka med ett olivträd i och så någon stol ute, typ! Hahaha!! ;) Det var ett glatt gäng tjejer som var här och vi pratade även om barnen så klart, alla som var här har barn utom Malin. Är sugen på att ha ett till party till hösten då julkollektionen kommer! Lilleman och Pelle var hos farmor under tiden vi tjejer roade oss, när de sen kom hem charmade han alla brudarna. Tror minsann han gillade uppmärksamheten! ;)


Före Ingela kom och "invaderade" vardagsrummet med sina saker ...







Blev en hel del som skulle ställas ut. Älskade den vita lyktan med stjärnor på men köpte den aldrig. Ångrar mig lite faktiskt, ha ha, ångrar mig alltid efteråt! :)







Bildkvalitén är urusel då jag fotade med vår gamla kamera. Den nya låg i skötväskan som var hos farmor med man & barn! ;)

3 kommentarer:

Lina B sa...

Mmmmm..snyggt ska d bli! :)
Stackars Lisa som bara får 1 hus framför sin zinkkruka och stol.... ;)
Tack för igår förresten..mkt trevligt!

kram!

Anonym sa...

Jag var också sugen på stjärnlyktan! Men man kan ju inte handla allt som faller blicken i smaken;)
Barnlös till trots, det är kul att prata barn och jag "suger åt mig" en massa!

Kramar Strandvägen.

Anonym sa...

Åhhhh vilka fina saker. Homeparty är ju så himla trevligt och brukar vara uppskattat av alla! Kan man få numret till tjejen som säljer? Trodde ingen här i närheten sålde....

Trevlig helg

Mia