onsdag 16 maj 2012

Han kan!

När jag kom ner efter nattning av Elliot hade min stora älskling tänt ljus och hällt upp ett glas vitt till mig, blev varm i hjärtat. Han kan minsann ibland! ;) Efter god mat efter jobbet hos svärmor kopplar jag nu av i soffan med ett glas vitt och Greys. Imorgon ska jag mysa med min fina son heeeela dagen och så blir det så klart lite allsvensk fotboll på strandvallen. Alla kvinnor/tjejer går in gratis! :) Sen blir det dansträning hela kvällen då vi har show till helgen.

Förresten är det nån mer som retar sig på H&M:s bikinireklam?? Menar vem ser ut som de egentligen???

2 kommentarer:

Cattis sa...

Underbart när mannen i ens liv överraskar en ibland.... Förstår att du njöt till fullo!

Kjamis Cattis

Grodmamman sa...

Retar mig också på den reklamen!
Härligt när mannen gör sådana saker!:)
Ha en mysig dag med sonen också. I vilket lag spelar mannen?
Kram