måndag 14 maj 2012

Konstaterande ...

Blir det så här kallt imorgon är det jag som tar vinterjackan till jobbet.


Jag blir väldigt stressad över att inte ha kontroll över vissa saker. Just nu är det rörigt i huvudet och jag känner att jag inte hinner med som jag vill. Andas ...


Utan våra fina föräldrar hade det inte varit lätt att få ihop vardagspusslet med extrainsatta träningar och annat.

Någon som har ett bra tips på nån bra och inte så hiskeligt dyr produkt till ett långt hår som ger glans och lenhet??

Vi har världens sötaste nyklippta lille gosse här hemma!

Nu är det inte långt kvar tills sol och bad i Grekland, behöver jag säga att jag längtar??! :)


Det var några konstaterande denna måndagskväll. Godnatt! :)

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Du har ju alltid balsammetoden, som sägs göra underverk.

http://lockig.se/balsammetoden.php

Frida Iveskär sa...

Kul att vi båda väntar på en utlandssemester:) Härligt!!! Jag har en från kerastase elixir ultime som är toppen men den bästa är moroccanoil som kostar lite mer men den håller lääänge och blir inte kladdig. Kan användas i vått och torrt hår.

kram

Anonym sa...

Det blev ju lite si och så där med frisyren....men han var faktisk jätteduktig sötaste ungen!
Mutor med godis och dricka så gick det bra.
Beträffande glans på håret så har vi moroccanoil i små flaskor som är överkomligt pris. Blir perfekt att ha med i nessesären-

Kram AnnBritt