lördag 19 maj 2012

Show nummer 2 och stress

Sitter nu färdigsminkad och väntar på att lilleman ska vakna. Mina föräldrar ska hämta honom då jag ska dansa i eftermiddag och Pelle spelar match. Det blir show nummer två denna helg, den första var igår. :) Hoppas jag har hjärnan bättre med mig idag då det blev några felsteg igår. Tror det beror att jag stressade som en annan med jobb, tripp till k- stad, slängde i mig maten väl hemma för att sen stressa vidare till kvällens föreställning. Inte bra med stress och trötthet men hur gör man för att inte stressa?? Tycker jag jämt känner mig stressad och fattar inte hur folk kan ta det lugnt? Kanske man stressar i onödan? Antagligen.

Efter showen blir det kalas hos min fina mormor som fyller år idag. Världens bästa mormor. Ska bli så mysigt. Där finns det ingen stress inte! ;)

En bild från omklädningsrummet igår. Provade bikini men kände inte för att lägga upp den bilden! ;) Hittade en jättefin cerise, tror den blir fin till brännan som förhoppningsvis infinner sig om knappt två veckor. :)

Inga kommentarer: