lördag 12 maj 2012

Regnig lördag

Idag har jag och syrran plus lilleman varit en runda i Kristianstad. Kul tyckte jag och Emelie men Elliot var nog inte lika road. Är tacksam för att syrran ville följa med då det blev lite svettigt när jag skulle betala på HM. En liten kille som absolut inte ville sitta i vagnen just då höll på att rymma ifrån oss, men det löste sig bra då vi var två! Är inte att rekommendera att shoppa med en snart två-åring om man vill hitta saker till sig själv. Får ta det en annan dag helt enkelt! :) Vi fick i alla fall med oss det viktigaste, smink till mig och två shorts samt solhatt till Elliot så vi åkte alla hem nöjda.

Igårkväll grillade vi hemma hos våra vänner Lina, Johan och lille Lowe tillsammans med Emma, Macke och Neo. Oj så gott det var med grillat och vi hade så trevligt och mysigt hela kvällen. De små killarna busade järnet och Elliot var helt lyrisk över alla nya saker, man blir tydligen lätt trött på sina egna! ;) Han somnade inte ens i bilen hem men slocknade sött vid halv elva när vi kom hem. Det tackar vi för idag då vi alla tre vaknade vid nio! :)

Snart kommer mina päron hit för att kolla Mjällby- Kalmar på teven och jag ska röja undan lite här medan Elliot sover. Pelle spelar match i Höör idag och jag håller mina tummar gör vinst, det behöver de verkligen nu!

Bilder från igår. Elliot älskade Lowes fåtölj och lät inte många andra sitta i den. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Den är ju för go den bilden när Neo sitter stel som en pinne på den hårda soffan! Elliot lägger beslag på den sköna o mjuka stolen, de andra har inte en chans!

Tack själva förresten! Va mycket mysigt o det får vi göra om snart igen!

Lycka till på dansen i helgen! Kram/Lina