torsdag 23 oktober 2014

Energi

Torsdag redan och idag har jag & Elton varit hos min solstråle Carro o hängt me henne o lille Charlie. Hon är verkligen min solstråle, är alltid tankad med energi när jag varit med henne o småler långt efteråt åt våra diskussioner o knasigheter. En riktig pärla är hon och alla borde ha en egen Carro! :)

Elton somnade i min famn nu när vi kom hem så nu sitter ja här i soffan o slappar lite. De stora killarna i familjen begav sig till Ekohallen och när de kommer hem har jag planer på att köra in till stan o försöka hitta nått att ha på mig till lördag. Det vankas lite galej då nämligen med Hörvikens IF som Pelle spelar i. Får väl se om jag hittar någon passande lase. ;)

Är förresten sugen på att köpa en sån här ljusslinga. Såg den på instagram, som för övrigt är rent livsfarligt för mig! Inspireras av så mycket fint, både i inredningsväg och framförallt barnkläder, så min inte så feta plånbok behöver snart ett kodlås där jag själv inte kan koden. ;)






Inga kommentarer: