fredag 24 oktober 2014

Fredag

Så var det fredag igen och helg. Idag känns det som jag bara stressat runt och min förkylning har nästan blivit värre. Var ute o prommade igår med vännerna Malena & Martina, mindre bra för min hals tror jag bestämt. Sitter här nu med en liten wirre för att mota bort bacilluskerna, wish me luck! 

I förmiddags tog vi det bara lugnt, jag o smågrabbarna, medan Pelle uträttade ärenden. Han har varit ledig denna vecka då han inte heller varit på topp. Guld värt att ha honom hemma då allt blir lättare då och man kan dela på allt med kidsen. 

I eftermiddag har jag varit o kirrat min outfit till imorn inne på Schack matt med syrran, införskaffat lite vin och handlat till kvällens middag. Var även tvungen att köpa hårfärg då min utväxt var mindre smickrande. Hem efter alla ärenden, laga mat, färga håret, duscha och sen lägga lilleman. Inte alltid lätt att få ihop det med två kids och en sån simpel sak som att just färga håret eller att måla naglarna kräver sin planering just nu. Kan tillägga att det sistnämnda har jag inte hunnit med och vi får vara glada om jag hinner kladda på lite i farten imorn! ;)

Nej nu ska jag ha lite fredagsmys med katten Sture. Verkar som Pelle somnade uppe hos Elliot. :)




Inga kommentarer: