söndag 26 oktober 2014

Lång dag

Denna dagen har redan känts evighetslång. Den där extra-timmen gör sitt, tror hela tiden klockan är mer än vad den är. Bra förvisso då vi redan hunnit med en hel del här hemma och har en del kvar på agendan denna söndag. Jag har bland annat handlat, bakat frallor till eftermiddagsfikat, hämtat bilen i Hörvik som vi körde ner igår och nu sitter jag i soffan med en sovande Elton på mig.

Gårdagens fest var trevlig och jag är faktiskt pigg idag. Barnen var här hemma med sin farmor & farfar så man hade det i tankarna hela kvällen att man skulle hem till dem. Vi åkte hem vid 1-tiden och det var alldeles lagom, jag var helt slut då, man är ju inte van att gå ut o slå klackarna i taket så ofta nuförtiden. ;)

Ska snart ut på en prommis med vännerna Martina & Malena och lite senare ikväll ska jag och Elliot på spökvandring i Nogersund med Carro & Matteo. Får väl se hur det går, något säger mig att Elliot inte kommer våga, men han är så kaxig här hemma så vi får prova och se. 

Nu ska jag vila mig lite med lillebror här i soffan! Hoppas ni haft en fin helg. 💙
 
Bjuder på en dålig outfitbild från igår. Är kass på att fota mig själv, blir mest bilder på andra. Klänningen är från Schack Matt och jag trivdes super i den.





Dagens bullfika, så gott!


Inga kommentarer: