torsdag 6 januari 2011

Bästa julklappen!

Tack för era kommentarer och tips angående att skydda bilder och lösenskydda bloggen. Ska ta mig ytterligare en funderare över hur jag vill göra, ett svårt val då jag vet att det är många som läser! Vill ju klart ha kvar bloggen så det är absolut inget alternativ att ta bort den. Men det jag är mest fundersam över är att mina bilder kan användas hursom och det vill man ju inte! Nu har jag valt att skriva min logga på bilderna så får vi se om jag skyddar dem ytterligare eller om jag skaffar lösen. Men ni får reda på om jag väljer det sistnämnda i god tid i alla fall! =)

Har ju totalt glömt bort att visa den absolut roligaste julklappen som Elliot fick! Redan en klar favorit här hemma! =)













En hoppgunga från farmor & farfar! Det går i sån fart så det är väldigt svårt att fota honom! Efter ett tag i denna är han så trött så trött så han slocknar på några minuter lille gullungen! Sååå roligt har han när han hoppar runt med sina små ben! =)

3 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh en sån där skulle nog Ella älska också (när hon blir lite större) för det bästa hon vet nu är att stå och trampa i knät på mamma eller pappa ;) Massa kramar!!

Melanie sa...

Men vilken toppenbra julklapp! Kul att han gillar den! Ska köpa en till Moa, hoppas hon gillar den också:)

Jag har tagit bort min blogg, men jag kanske skaffar en ny, mer privat och anonym framöver. Har samma dilemma som du, med bilder och allt. Nåväl, jag hojtar till i så fall. Kram!

Anonym sa...

Hej! Jag är en tjej som ofta tittar in på din blogg. Älskar din inredningsstil!!!! Dock är jag väldigt dålig på att kommentera... Förstår ditt dilemma då jag själv har en liten som jag vill skydda från allt för närgågna. Tycker ändå att det vore supertråkigt om du lösenordsskyddade bloggen, vi håller själva på att renovera vårat hus o jag får så bra idéer här :)
Kram Sandra o lille Alvin