lördag 8 januari 2011

Garderobsdrömmar

Har fortfarande inte hittat DEN garderoben till Elliots rum. Har tänkt mig något i lite äldre stil som sagt men inte ännu funnit den rätte. Surfade runt lite på Styleroom och fick då syn på en superdupermegafin garderob som skulle passa såååå himla bra till honom! Men vet ni vad? Då får vi nog vinna lite pengar för den går loss på nästan 10 000!!! Helt sjukt pris men den är så fin! =( Buhu, vill verkligen ha den!! Pelle är ju snickare kanske kan han göra något liknande?? Nej, tror inte han skulle ge sig på det om jag känner honom rätt, ha ha! Får nog fortsätta leta efter den perfekta garderoben men kan ändå inte släppa tanken på denna underbaring!







Bilder lånade från Styleroom och en annan sida som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på ... =(

Hur fin???! Jag tycker i alla fall den är supersöt! =)


Ikväll har vi varit hos familjen Boberg/Ekenberg och ätit tacos och spelat spel! Även familjen Vyöni/Göransson var där och vi hade det supermysigt! Älskar sådana här kvällar! Måste bara återigen säga att jag är så lycklig över min lilla familj och så oerhört lycklig över att just lille Elliot kom till oss, älskar honom så det gör ont i hjärtat! Skulle göra vad som helst för min lille prins! Kan inte stirra mig mätt på honom och kan knappt fortfarande fatta att han faktiskt är VÅR!
Ja, ja, allmänt nattbabbel från mig! Ska upp och joina mina prinsar som sover sen länge och fortsätta drömma om superdyra garderober! =)

Trevlig helg på er!




KÄRLEK!

4 kommentarer:

Christin sa...

Tycker visst att han ska snickra en....det kan väl inte vara alltför svårt...eller hur Pelle??? Du som är så duktig ska väl klara den...till och med jag ser ju hur man ska gå till väga.... :D tror säkert att pernilla målar den bara du snickrar den....lycka till vännerna Kram Chrisse

MDB sa...

Vilken fin garderob. Tror inte heller att det borde vara så svårt att få till en hemsnickrad, kanske man kan skippa några detaljer bara.

SOFIE sa...

Åh jag är också på jakt efter en garderob till lilla Ella =) Den där var ju skitsnygg, men som sagt tokdyr ;) Tur att du har en snickare hemma ;) Fast det är ju inte alltid så roligt att ta med sig jobbet hem ;)

Jag förstår precis hur du känner, det är så häftigt när man tänker på det och man kan tjata ihjäl sig för känslorna är så starka, man vill bara få ur sig all lycka!!! =) =) =)

Anonym sa...

Vad gullligt knubbig han börjar bli=) Det är så sött det där bebishullet. Ser att du satt din signatur på bilderna nu, så bra!
Tycker gott att Pelle kan snickra en sådan garderob! Du får använda din kvinliga charm!
/L