onsdag 18 maj 2011

"My little boy"

Hej svej!

Hektiska dagar som innebär att bloggen tyvärr blir lidande! =( Om dagarna är det nästan omöjligt att få en lugn stund vid datorn då det är full passning på Elliot som gäller! På kvällarna när han lagt sig så är det så mycket annat som ska fixas så det blir knappt någon tid att sitta här innan de blå stängs igen. Jag är heeelt färdig varje kväll när Elliot somnat, det är inte alls som innan, man är mera aktiv med honom nu när man får springa efter och med honom! Han vill ju så gärna gå själv, vilket han naturligvis inte kan, men detta resulterar i att jag får gå som en ostbåge istället och hålla i honom. Idag testade han gåvagn hemma hos min mamma och det funkade ju så en sådan ska vi absolut köpa. Så kan han knata omkring hållandes i den istället för i oss! ;)

Vi var på Ekohallen häromdagen som jag nämnde och jag köpte två stycken krukor liknande mjökkannor, vita! De var jättefina och fanns i tre olika storlekar. Köpte den minsta då de inte var så himla billiga, men de blir nog bra tror jag. Visar bild senare när jag planterat också. Idag var nämligen jag och mamma på Sölvekulle och köpte blommor som jag tänkte ha i de nya krukorna. Hoppas det blir fint! Förhoppningsvis hinner jag visa imorgon hur det blev!

Tack förresten för era tips om vad ni vill se mer av även om det inte blev så många! Ni är fler som läser än som kommenterar helt klart men jag kör på som vanligt och så får ni hojta till om det är något speciellt ni vill se mer av! ;-)



Så här hittar man honom ofta!




Brukar ofta sluta så här! =)





Provar hörselkåpor på Ekohallen. Fel färg tyckte Elliot!




Har sååå fina vänner! Underbara blommor från Lisa och ett superfint armband från Tomas Sabo av Emma! Fick även en sminkväska och en jättetuff pikétröja till Elliot. Emma har varit ute och rest och tänkte på oss och Lisa är bara Lisa, tänker på en när man minst anar det! Älskade vänner!



Armbandet i min favvo-färg; lila! Superfina berlocker hänger på, en stjärna och en där det är ingraverat en liten pojke och står "my little boy", så sött!

5 kommentarer:

Lisa sa...

..och du är bara Pernilla och det vill inte säga lite :-) Så en blomma då och då är du absolut värd!! <3

Frida Iveskär sa...

Hoppas han går snart då:) Det är väldigt frestande för ryggen annars:)
kram

Zalina - Mamma till Olivia sa...

Himmel vad våra "små" blivit stora. Det är så lustigt när jag står och iaktar Olivia "in action" att hon ställer sig upp efter möbler, sätter sig och kryper. Det känns som det är egenltigen bara en tidsfråga innan dom går.

Vad hände? Var tog tiden vägen? Snart dax för syskon. Skämt och sido :-)

SOFIE sa...

Men gud så fint!! Underbart armband och själva gesten var så himla go! Underbart att bli överraskad sådär! <3

Anonym sa...

Kul att du blev glad för armbandet och det andra, det är så roligt att ge och göra någon glad :) För övrigt så var det supermysigt att ses!
Många kramar /Emma